Eddakaya ben yaşamadım çok şükür ama ablam yaşadı halada riski var şu an 7 aylık hamile güzel bir araştırma hastanesine gidin derim ben herseye baksınlar stres sıkıntı yapmayın üzülmeyinde bol bol dinlenin güzel beslenin inşallah hiç birşey olmaz istirahat çok önemli