bsrbyrmn Meraba kızlar 12 haftalıkken %70 erkek dedi dokturum bugünde rahatsızlandım başka bi doktora gelmek zorunda kaldım gelmişken cinsiyet sordum oda büyük ihtimal kız dedi 13+6 haftalık 😊😊 açıkcası cok sevindim kız hissediyodum zaten sizce bir daha değişirmi cinsiyeti
AselAlaraa bsrbyrmn Ayy prenses gelick inşAllah çok daha gxl bnmde Allahın izniylr prensesim gelick çok mutluyuz ayrıyetten seviniyrz kız diye ❤️❤️❤️❤️😍😍
sevgitekes bsrbyrmn ya öyle mi bizim de 11+3 te erkek pipisini gördüm dedi doktorum özelde yarın yine gitcem 15+3 oluyoruz inş değişmez çok alıştık bir aydır erkek hissediyodum Ztn
Mervezngn bsrbyrmn banada 12 de erkek 14 te kesin kız dedi ona rağmen inanmadım 16 ve 18 de yine kesin kız dendi renkli ultrasonda da bakılarak anca inandım 😄 bence hemen emin olma kesin dememiş biraz daha bekle
bsrbyrmn AselAlaraa bende cok mutlu oldum yaaa bi oğlum var zaten 😊 ama simdşde erkege döner diye sevinemiyorum dogru duzgun😂
Fatosing Cinsiyet değişir mi ya? Doktorlardan biri yanlış tahminde bulunmuştur. Sonraki ay belli olur merak etmeyin
sevgitekes Derya0707 Derya0707 kesin yani sizin inş değişmez bizim ya çok alıştık bir aydır post acicam öğrenince😊🙏
bsrbyrmn Ya zaten ilk doktorum erkektede kız dada çıkını oluyor bu haftalar demişti ben erkeğe benzettim demişti dönebilir demişti bu doktorda kız dedi pipi olsa görürdü heralde bacak arasına baktı
Betuel11 Detaylı ultrasonu bekle canım bizimde 10+4 den beri doktorumuz erkek diyordu hatta evirdi çevirdi baktı etti kordon değil dedi erkek dedi 17. haftada kız olduğunu öğrendik ama hala detaylıyı bekliyorum israrla erkek hissediyoru zira 😅
AselAlaraa bsrbyrmn detaylıya gir baklm ama değişmz kolay kolay inşAllah değişmz yani ama kızlar pek değişmiyo ztn🤗🤗😂😂
Boncuk23 Erkekten kıza dönen çok galiba😊 bana da 15 te Kıza benziyor ama kesin değil dedi. Umarım değişmeden kalır Öylece ☺️💞
bsrbyrmn AselAlaraa ay inşlalah canımm birdahaki kontrolumde belli olur heralde 🥰🥰🥰 halaa inanamıyorum hayal gibiydi