AselAlaraa bebeğin yıkanmaması daha iyi dışındaki kremsi jel hem vücut ısısı için hemde dışardan gelicek mikroplar için bir süre daha vücudunda kalması gerekiyormuş o yüzden göbek düşene kadar yıkamayın diyolar ama anneler için normal doğum olcaksa havlu iyi olur sancılar sıklaşana kadar ara ara ılık su tutmak çok rahatlatıyor