EcemGltekin Merhaba kızlar 5 bucuk haftalık gebeyım yaklaşık bir haftadır kaşıntılarım var sizlerde de genital bölgede kaşıntı yaşayanlar oldumu?
Ozglakdg EcemGltekin Mrb 7+5 haftalığım benimde oluyor bazen çok fazla hemde. Kaşımamak için direniyorum herşeyden önce mikrop kapmamak için ama zor bir durum seni anlıyorum 🙈
merveakbaba92 Kızlar genital mantar olmuş olabilirsiniz. Mutlaka doktora gidin. Tedavi edilmesi gerekir, bebeğe zarar vermesin.