Syd34 teşekkür ederim şu 2 gündür hepten kanamaya döndü evet büyük ped koyulcak kadar değil ama günlük ped kullanıyorum bende korktum yani filmden sonra bişi yoktu şimdi biraz fazlalaştı hatta sülük gibi pıhtılarda atıyorum ara ara doktorumda normal oldugunu bu şekilde olmasını iyiye işaret gördüğünü söyledi ama işte 3 düşük yaşayınca artık insan pimpirikli bir hale geliyo malesef