Aslinur_Tuysuz 9+2 haftalık hamileyim. Çok fazla yorgunluk ve uyuma isteğim oluyor. Sizde bu durumu yaşadınız mı ? Nasıl önüne geçebilirim ?
[silindi] Aslinur_Tuysuz Hiçbir şekilde önüne geçemezsün canım hormonal bir durum 🐣 3. Aydan sonra kendiliğinden geçiyor zaten
Aslinur_Tuysuz Ozican Bende aynıyım canım çok kötü oluyorum her şeyden koku alma mide yanması ve bulantı çok zormuş