madl41 alttan muayene hiçbi zaman zararlı deil en fazla tahriş olmuştur yine önlem amaçlı progestan vermiştir.. ama allah korusun bişey bile olsa bunu alttan muayeneye bağlamamak lazım olacağı vardır olmuştur zaman alttan muayeneyle denk gelmiştir o kadar.. o yüzden için rahat olsun muayene yüzünden sana ve bebeğe bişi olmaz