Zumbairem Bende senin gibiydim nasıl doğacak vs. Bir gece sancılarım geldi hastaneye gittim 9 saat üzerine doğurdum normal olarak.. Kafanda kurma herkesin doğumu farklıdır. Dua et Allah'ım kolay geçsin merhametli insanlarla karşılaştır beni diye Ben devlette doğum yaptım hep öyle dua ettim ebelerim çok iyilerdi sağ olsunlar..😊
Hayırlı doğumlar 😊