Ayseayaz Erkek Annisleri bi ogluşum var Çinar Ayaz ikinci bebisimizde oğlan fakat hala isimde karar kilamadik Emir ismi nasil yanina ikinci isim ne olabilir? Birde Metehan ismi nasil kizlar?
Snur94 Ayseayaz bende erkek olursa emir düşünüyorum yanına Ahmet yada Muhammed ama emir ismini çok seviyorum
Merveozdemir Ayseayaz bende son ayımdayım allah nasip ederse Mehmet emir koycaz 🤗 peygamberimizin isminin türkçesi muhammedin mehmet hemde türk demek ağır güzel bir anlamı var emir le de güzel bir uyum sağladı bizde böyle karar verdik 🤩
Ayseayaz [bilinmeyen] ya şu isim krizleri cok kotu oluyor zaten psikolojimiz bozuk 😁 bnim esimde baska bi isim istedi ama zaten soyisimleri zaten onlarin isimleride biraksinlar biz koyalim demi 👍
Gupse Bayanlar şimdi ki annelerin illa iki isim takma isteğini anlamıyorum bide ikisiylede sesleniyorlar... öğretmenim ve şimdiki çocuklar hep böyle insanı bayıyor herkese iki isimle seslenmek tek isimde güzel 😂😂
imzeynep Ayseayaz benimde oğlum olucak inşallah adı da Emir Ali olucak 🙂 Emir ismi çok güzel bence de
Yusufaras imzeynep emirler cok yaramaz oluyor ama kactane emir tanıdıysam ki ozellikle tenimden biliyorum emirler cok yaramaz 😊