Dambik Arkadaşlar bebegin cinsiyeti değişen var mi aranızda. 16 haftalıkken kız dendi 19 haftada erkek dendi. Kafam karıştı çok olabiliyor mu böyle şeyler
anapanda12 16da kız olan bebeğime 17de erkek dediler hala da aynı değişmedi erkek kaldı bazı erkek bebekler geç gelişiyo ondan kaynaklı olabiliyo
Tansu26 Bu cınsıyet degısıklıklerınde seyı anlamıyorım doktor kalp atısından falan anlayayıp kesın konusamıyormu ya