Medineeeee Merhaba güzel anneler ve anne adayları ..13 haftalık hamileyim bugün kontrolümüz vardı doktorumuz 15hafta görünümlü olduğunu 2hafta önden gittiğimizi söyledi ...cinsiyet tahmini yapabilirmisiniz tabi önce becerebilirim fotoğraf yüklemem lazım🙈🙈
MerveKrmz canim internetten hizliresim.com a gir oraya fotografini yukle sonra asagida 4 adet link cikcak onlarin hepsini buraya kopyala gitsin🤭😊
Serife07 http://hizliresim.turkiyepanel.net buna gir canim rsim yukle sonra altta paylas çıkcak internet uzerindeki forumlar yazan yere gir ordaki bağlantıyı kopyala buraya yapıştır
Medineeeee [url=http://hizliresim.turkiyepanel.net/upload/287030b1-C2CDBDDD-E855-433D-BCD0-40077C0772CB.jpeg][img]http://hizliresim.turkiyepanel.net/upload/287030b1-C2CDBDDD-E855-433D-BCD0-40077C0772CB.jpeg[/img][/url]ı
Medineeeee [url=http://hizliresim.turkiyepanel.net/upload/e55d05ad-7F9EB2EE-7A55-487A-8DDA-3D0756D47E79.jpeg][img]http://hizliresim.turkiyepanel.net/upload/e55d05ad-7F9EB2EE-7A55-487A-8DDA-3D0756D47E79.jpeg[/img][/url]
sevgitekes https://i.hizliresim.com/LlBENG.png bize de erkek dediler 11+3 te yarın 15+3 yine gitcem netlesir🙏
Medineeeee Yüzde 70 kız dedi ama belli de olmaz dedi ... heyecan yaptım çünki 1oğlum var inşallah değişmez❤️