AselveAnnesi
Benim 3´uncu dogum olcak yakinda insAllah
Bende korkuyorum buna ragmen 😂😂
Sancilar zor ama dogumlarim cok sukur iyi gecti, o ani yasamak cok guzel bi duygu bebegini kucagina almak🥰🥰
Allah yardimcimiz oluyo 🤲🏻
Sezaryen nasil geciyo sonradan agri oluyo bi kac gün diyolar tam olarak bilmiyorum onu yasamadigim icin 😕