Bu konuda bende çok ikilemde kaldım ama slingde karar verdim özellikle ilk 3-4ay için daha kullanışlı geldi fakat baktım çok pahalı 2halka aldık anneme diktirdim çok da iyi oldu çok zor değil arkadaşlar bı kumaşı yanlardan çevirmeye bu kadar para alınması saçma geliyor bana zibinlar bile daha işçilikli ürünler.