Htcgkn7301-- tabiki sürekli takip halinde olun doktronuza bide sık sık uzanın ayaklarınızı yükseğe koyup ama bebeğin pozisyonuylada çok alakalı olduğnu sanmıyorum benm kaçıncı haftaydı hatırlamıyorum ama ayaklarının tam rahim ağzında oldğnu onun baskı yapabilecğini söylemişti doktrum tabiki ihmal etmeyin ama kötü düşünmeyin doktronuz bi durumda bilgilendirir zaten