Zlmdmrhn
Merhaba arkadaşlar ben 12+4 günlük hamileyim fakat ara ara Kasıklarımda agrı oluyor ayağa kalkınca da üstüne bastıkça agrıyor.benim gibi olan varmı acaba??
Zeynepzeze
Hamilelik boyunca bu kasık ağrıları hiç geçmeyecek 😞 Sadece enfeksiyon kaynaklı olup olmadığına dikkat et. İdrar da yanma, sürekli tuvalet hissi olursa tahlil yaptır bence..
ZCandan
Enfeksiyonda oluyor ama rahim genisledigi icinde oluyormus , bende 27+5 oldum yururken bazen sol yada sag kasigim agriyor ki durup dinlenmek oturmak zorunda kaliyorum dusun.. arada korkmuyo degilim 1 hafta sonra kontrolum var soracagim doktoruma 😐