Birkalpdaha Selam kızlar, malum güneş kendini göstermeye başladı gebelikte de cok fazla leke oluyor diyorlar, bende azıcık çilli bir yapıya sahibim iki güneş göreyim çillerim belli olmaya başlıyor o yüzden korkuyorum lekelenmekten. sorum şu ki solantenin hamilelere özel güneş kremini kullanıp memnun kalmayan var mı? Kokusu yapısı falan nasıl işe yarıyor mu?
Gul33 Birkalpdaha birkaç sene önce Mersin yazında kullanmıştım memnun kalmadım. Şimdi tritone spf 50 kullanıyorum ondan memnunum
Ceyk Birkalpdaha senelerdir kullanıyorum. Leke karşıtı olanı da kapatıcı özellikli olanı da kullandım. Kesinlikle çok güzel tavsiye ederim
eylulvari Birkalpdaha iki aydır kullanıyorum yoğun bi yapısı var biraz beyazlık bırakıyor iyice yedirip öyle kullanmak gerekiyor. extra herhangi bir lekelenmem olmadı 🥰
ikican55 Birkalpdaha pigmenta çeşidini kullanım. Lekelere en iyi gelen o. Ama kararlı olun sürekli kullanın. Yoğun olduğu için çok az miktarı bile yetiyor.
Zeynepzeze Normalde yüzüm de hiç sivilce olmazdı, hamilelikle beraber sivilce olmaya başladı. Solante kullanıyorum, fayda ediyor mu bilemiyorum, kokusu güzel ama baya koyu bir yapısı var. Nemlendiricinin üzerine sürersen rahat dağılıyor ama direk sürersen bembeyaz oluyor yüz..
Nursevda Bende sivilce yaptı .Ama neden bilmiyorum .Esmerim sürünce bembeyaz yapıyor yüzümü kireç gibi mecburen üstüne fondöten uyguluyorum.Sivilceyi yapan hangisi emin değilim
Birkalpdaha Nursevda belki fondöten kullanınca cildin havasız kaldıgı icin yapmıstır canım ne kadar süredir kullanıyorsun
Ceyk Birkalpdaha şu an ondan kullanıyorum kıvam olarak biraz yoğun gelebilir tuhaf gelmesin ama çok iyi koruyor
Nursevda Birkalpdaha evet hamileler için olan canım .Zaten doktorlar da hep bu markayı öneriyorlar düşünme al bence
Ozom Ben kullanıyorum çok güzel koruyor ve benim cildim çok hassas alerjik bi durumda yaşamadım fakat kremi yüzünüze iyi yedirmeniz gerekiyor yoksa yüzünüzde bembeyaz maske gibi duruyor.
Birkalpdaha Ozom az miktar kullanmak yeterlı oluyor mu canım yoksa cok mıktar kullanıp ıyıce yedırmek mı gerekıyor
Ozom Birkalpdaha nohut kadar sıkıyorum bütün yüzüme yetiyor. Cildiniz kutu ise öncesinde nemlendirici de kullanabilirsiniz daha iyi emiyor o zaman.
Selvis Birkalpdaha hamileler için olanını bilmiyorum ama yıllardır ben solante kullanıyorum. Çok da memnunum canım
Birkalpdaha Selvis bende arastırınca solanteyi gördüm birde hamileler icin özel olunca daha cok ilgimi cekti 🤗 dönem olarak cildimiz daha hassas oluyor iyi düşünülmüş 👍🏻