Arkadaşlar 20+5 günlük gebeyım ilk 4 ay kanamalı geçti hamileliğim geçen hafta doktorum hafta bir birlikte olabilirsiniz dedi akşam birliktelikten sonra sabah pecetede kahverengi leke ve ufacık pıhtılaşma kan wardı doktoruma gıttım rahimde birazcık yumuşama olmuş dedi yat hiç kalkma derdi protulon iğne progestan hap yazdı ama çok korkuyorum bebeğime bişey olucak diye 😞😞