SerminMutlu normal doğumum 24 temmuz ama hem şekerim çıktı hem de çift rahimim o yüzden doktorum bir şey diyemiyor :) olsun sağlıcakla gelsinler de 🥰 hazır etmek lazım yine de ben de bu hafta nasipse yıkayıp kaldıracağım alışverşimiz bitti sayılır şükür. darısı size 🥰