Bsyldrmdlk Bio oil cilt bakım yağı kullanan var mı? Olumlu ve olumsuz yorumlarınızı öğrenebilir miyim?
Fatomaro Bsyldrmdlk ben kullandım iki Şişe karnımda çatlağım olmadı hiç ona mı bağlı yoksa genetik mi bilemiyorum.
Aysegulkinyas Bsyldrmdlk bende onu kullandim ama uzun sureli degil 1 ay kadar oda anca ama hic catlagim olmadi ondan mi genetik mi bilmiyorum
fundiii merhaba arkadaşlar bnde 31 haftalık hamileyim ve bnde bioil kullanıyorum hamileligimin 3 ayımda baslamıştım ve bunun yanında normal nemlendiriciylede sürekli nemlendiriyorum sürekli heryerimi ve gayet memnunum şuanlık