Deryakaya16 Merhaba arkadaslar 7+4 günlük hamıleyım Mıdem cok kötü bulanıyor hıc bsey yıyemıorum kahvaltı bıle yapamıorum yapsam hemen çıkarıyorum kullandığınız ılac varmı lutfen yardım edın aglıcammm😢
Sengulkrgz Deryakaya16 ilk haftalarda benimde cok bulaniyordu zofer yazmisti.Zaten zoferide hemen hemen tum midesi bulanan ve dayanamahan gebeler kulkaniyor.
Sengulkrgz Deryakaya16 ilk haftalarda benimde cok bulaniyordu zofer yazmisti.Zaten zoferide hemen hemen tum midesi bulanan ve dayanamahan gebeler kulkaniyor.
Mutlu_E Deryakaya16 ayvanın üstüne türk kahvesi döküyorlar onu biliyorum, leblebi iyi geliyor, mide suyunu aldığı için, ayvayı da zahide yetiş yapıyordu,bir dene istersen 🤷🏻♀️
Ps15 Deryakaya16 Doktorunuza sorun tabi ki ama ben 13 haftalığım hala Onzyd diye bir hap kullanıyorum tamamen kesmese de daha konforlu oluyorsun en azından.😞
Gmksr Ben de bir hamile arkadaşın tavsiyesi ile zofer kullandım biraz olsun işe yarıyor bende aynıyım 12+3 üm ama yine ara ara çok kötü oluyorum
Pnr347 Canım genelde her hamilede olan bi durum bu Allah yardımcın olsun ilaç kullanma çünkü olması gereken durum bunlar Sabahları leblebi yiyebilirsin o hafifletiyor ama çok çok zorlanıyorsan da doktorunla görüş derim bişey önerir muhtemelen
Mervecrinim Ps15 bende 9hafta2günlüğüm onzyd kullanıyorum bazen iyi geliyor bazende fayda etmıyor hiç
Gmzgamzeb Deryakaya16 Merhaba :) Benimde çok bulantım oluyor sadece kahvaltı türü yemeye çalışıyorum kreker peynir ekmek tost vs en fazla iki saat birşey yemeden kalıyorum bunu aştığı an tekrar bulantı geliyor iki aydır bu şekilde idare etmeye çalışıyorum doktorum hıperem diye bir hap verdim kötü olduğumda kullanıyorum
Mervecrbg Deryakaya16 benim hiç bulantım yoktu taa ki folik asit ilacını alana kadar ilacı içmeye başladım aşırı derecede bulantım var artık folik asit kullanıyosan onunda etkisi vardır
Ps15 Mervecrinim Benim 6.hafta başladı bulantılarım çok şiddetlendi gittiğimde yazmıştı zaten 14.haftaya gircem hala kullanıyorum bazen faydası yok gibi geliyordu ama içmediğimde feleğim şaşıyordu😂 çalıştığım için mecbur şuan da çok bulanıyor ama en azından yemek yiyorum biraz daha gözüm açılıyor😊
Fatmanurozgr Deryakaya16 ben 16. Haftdaym yeni azaldı yemk yemeye korkyodm cıkrcm dye smdi biraz daha iyiyim zamanla azalıyo
Mervecrinim Ps15 benimde 7.haftada başldı 9da çok şiddetlendi rabbim hepimizi bian önce kurtarsın inş bebeklerimizle birlikteçok zor yaşamayan bılemez
Minikkizim Canım 7 haftalıkken bulantım baslamıstı artık acıle gıtmıstım ve dort serum yemıstım. Hamılelgm cogu bulantıyla gectı . Ilk uc ay corba cubuk kraker le beslendım. suan 31 haftalgm ara ara gene oluyor doktor bana emedur dıye bı ılac vermıstı bıraz hafıflemıstı.
Pamukgirl Deryakaya16 bana da zofer ilacı verdiler ama ben kullanmaya cesaret edemedim her sabah tuzlu kraker yiyordum 12. Haftada bitti bulantılarım Allah sabır versin boş mideye kusmak o kadar zorki 🤦♀️
Guzelannee 6 da başladı 14 te azaldı 16 da bitti onzyd diye bşr hap devlet ödemiyor fena değildi ama ne yapsanda geçmez uyuytp uzanmaya çalış en iyisi o
Betulkok Deryakaya16 sana tavsiyem ilaç kullanma zaten bu durum geçiçi inşallah ve bulantın olması gebeliğinin çok şükür sağlıklı ilerlemesi demek. Kraker ye limon kokla leblebi ye ama ilaç kullanma temiz hava al. Bazen evde durmakta insanı daraltıyo. Bende aynı senin gibiydim suyu bile görmek istemiyordum. Şimdi 13 hafta olduk nerdeyse geçti bitti. Hamile kalıp da keşke bende bunları yaşasam diyen çok insan var şükret :)