Sengulkrgz Kizlar ben suan Agridayim burada bir doktora gorunuyorum fakat dogumum Giresunda olacak.Giresuna ara tatilde geldigimde kent hastanesinde iyi bir doktor buldum.Normalde dogumum kent hastanesinde olacak gozuyle bakiyorum fakatttt Giresun devlet hastanesini de dusunmuyor degilim hastane cok guzel bir hastane bir kere rahatsizlanmistim servisinde yatirmislardi odalari tek kisilikti ferahti gayet rahatti hemsireleri vs ilgililerdi fakat ben orada iyi bir doktor bulamadigim icin tercihimi Kentten yana kulkandim.Fakat cok da arastirma yapamadim orada dogum yapan cevrem yok birilerinden oneri alabilecegim kimse yok.Gozlemlerim sonucunda iyi bir doktor bulamadim diye soyluyorum yani...Sizlerin Giresun Devlet Hastanesinde onerebileceginiz kadin dogum doktoru var mi ? Cok iyi bir doktor diyebileceginizzzz ona gore dogum yeri konusunda fikrimi degistirecegim
Patiko Sengulkrgz kardeşim orada doğum yaptı. Doktor seçmene gerek yok canım kim nöbetçiyse o geliyor. Biz daha çok ebelerle muhattap olduk doktoru doğumdan sonra gördük. memnun kaldık. Kendi doktoru da uğur çobanoğluydu.
Sengulkrgz Patiko hadi yaaa...Yaa ben cok tereddutte kaldim daa bir yanim dogumunu eziyete cevirme diyor ama bir yanim hastane gayet iyi diyor ozel gibi doktorlarda iyiyse deneyeyim sansimi diyorum ama istee
Patiko Sengulkrgz 2 arkadaşım ve kardeşim orada doğum yaptı. 3ü de çok memnun kaldı. 2 si sezaryen 1i normal 😊 hepsinin uğur beydi doktoru.
Sengulkrgz Patiko hmmm hadi yaa...Bende dusunsem mi bilemedim yaaa...Kentte 3 bin istiyorlar bende bu kadar vermek istemiyorum esim diretiyor ama 3 bin ona verecgimize baska bir seye veririm gozuyle bakiyorum ama kararsizim
Patiko Sengulkrgz bence gidince devlette gebelik okuluna da git orada odaları doğumhaneye vs gezdiriyorlar. Kararını sonra verirsin 😊
Sengulkrgz Patiko keske ama merkeze uzak esimin ailesinin evi gebelik okuluna gidip gelmem biraz sikinti fakat bir dusunegim yaaa.