Siriiinn Kızlar daha gebeliğim çok yeni ve gribe yakalandım.İlaç iğne hiç bi şekilde kullanamıyorum haliyle.Siz nasıl atlattınız neler yediniz ?
Gozdefiraf Siriiinn tam 8 haftalik gebeyim ve 20 gündür gribim hala atlatamadım.Çok zor geçer.Rabbim sifa versin cnm ❤
Merveyucel Siriiinn bende ayni senin durumdayim canim ozellikle uyumaya calisirken burnum cok tikaniyo
Seherr Siriiinn canıııım hamilemisin çooook çooook sevindim allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hep bakıyodum sana göremiyodum :)) bi tane nane limon içebilirsin yada ıhlamur onun dışında iizn verilmiyo başka ilaca ❤️
Siriiinn Gozdefiraf ahh hah bide Progestan kullanıyorum mide bulantısı halsizlik ve üzerine grip yandım ki ne yandım
Siriiinn Merveyucel nefesim daralıyo uyuyamıyorum , doktorum günde 1 bardağı geçmeyecek şekilde ıhlamur içebilirsin dedi
Siriiinn Seherr evet kuzum izin vermedi doktorum malesef 😷 Çok şükür hamd olsun tamamen aklımdan çıkardığım ay hamile kaldım❤️