Herkes yorumlara silik çizgi pozitif yazmış öyle bişey yok arkadaşlar silik çizgi pozitif demek değildir. Bende hamile olmadan 3 ay önce suphelenip test yapmıştım silik çıkmıştı itibar etmedim kan testi yaptırdım negatif doktora sormuştum neden böyle diye böyle şeyler olması normal hormonlardan kaynaklanabilir ya da herhangi bi ilaç aldiysan ne olduğu önemli degil etki edebilir demişti. Testteki çizgi tam belirgin çıkmadığı sürece kimseye sormayın ya da söylemeyin gününüzü bekleyip en garanti olarak kan testi yaptırın boşuna üzülmeyin ya da boşuna sevinmeyin. Size pozitiftir yazılmış ama gününüz geldiğinde adet olursanız uzulursunuz. Bende şimdi böyle yazdım diye uzulebilirsiniz ama belki hamilesiniz ve sevinceginiz yerde boşuna üzülmüş olabilirsiniz. Onun icin az daha sabredin ve net olarak yaşayın 😊