Tubanur1234 bende 22 de girdim 4.5 cıktı. 12. Haftada 1.1 di 2 li 3 lu taramada temizdi. yani bebek büyüdükçe kalınlaşması normal değil mi? Doktorun bir şey söyledi mi ? Ben özelde yaptırdım herhangi bir sorun görülmedi ama devlette az risk var dedi moralim bozuldu .