Ozlem_03 evet ben de Erzurumdayım. Benim tüp bebek. Doktorum araştırmada ama çalıştığım için orada kalabalık olduğu için cok sira bekliyorum ve okhlda sorun oluyor cocuklari birakamiyorum. O yuzden 17.haftadan beri muhammet ustaya gidiyorum takiplerime. Ama bayramdan sonra tekrar kendi doktoruma devam edecegim insallah. 30. Haftaya girdim bugün cok şükür 😍 37-38 görelim inşallah hepimiz 🌷🐞