Kzysmom yalnız dikkatinizi çekerim. Her gebe ve doktora göre değişiyor bence yazdım. Çünkü burada hiç normal geçen bir çatı muayenesi okumadım. Kötü geçenler yazmıştı hep bende ne kadar korksamda iyi geçtiğini yazdım. Kesin bir yargıyla yazmadım. Tabii ki herkesin farklı geçiyor. Herkesin çatısı bir değil.