Kosem983 yurtdışında doğuma kadar 3-4 kere ultrasona bakılıyor. Doktorlarn odasında ultrason cihazı falan yok:) mezurayla karnını ölçüp suyuna bakıyorlar. Öyle korkuylrum sezeryam olayım olayı da yok:) keşke bizde de böyle olsa. Üstüme yağ sıçradı bebeğime bişi olur mu sorularndan bıkkınlık geldi😂