EcemAlptkn ılık bi duş al uyku duzeninde baş agrisi yapar tansiyonunu haftada 3.4 defa olctur 14.9u geçerse gebelik zehirlenmesidir bana doktorum 14.9 olursa hemen gel demişti çünkü bazen geç uyuyorum uyanıyorum başım ağrıyor yada sıcakta gezince yani hepsi gebelik zehirlenmesi değil sadece hafta da 3 veya 4 defa olctur evinde tansiyon aletin yoksa eczanelerden de olcture bilirsin endişe etme Rabbim herşeyin hayırlısını gönlüne göre versin