Minicikkiz Hamisler nasılsınız 🤗 bu bölgede oturanlar birgün bulasalim mi çok güzel olmaz mı yani ben öyle düşünüyorum. Umarım sizde öyle düşünürsünüz. Bı gün buluşup konuşuruz. Herkes bildiği şeyleri anlatır hemde tanışmış oluruz. Ne dersiniz. 😊💕
B-P-R Minicikkiz ben Büyükçekmece de oturuyorum Görüşmeyi İsterdim Tanisirdik kaynasirdik Ama Az bi sürem kaldı Oyuzden Evin Yakınlarından ayrilamiyorum artık 😂🤷
Pnardadas Minicikkiz Esenyurttayim bende çok isterim ama son 18 günümuz kaldı sık sık tansiyonum düşüyor tek başıma dışarı çıkamıyorum o yüzden yoksa çok aktif olan bir hamileyim
Hulyaklc Selam🙋🏻♀️ Avcılardan, Bende son 8 deyim! Ama pek gelecek gibi değil🤷🏻♀️ Buluşma avcılarda olursa banada uyar! Hastane dışında hamile görmüyorum iyi olur😀👍🏼🤰🏻