Mervezngn Haribo42 18 haftalığız 9 10 gün kadar önde gidiyoruz cok şükür kızımla iyiyiz 2 kg aldım ve evde sıkıntıdan ölüyorum burda cevrem yok kızımın gelmesini bekliyorum artık karşılıklı kahve iceriz😊
Pamuk34 Semrasem ses yok cnm ya harika bisi kapatip dolaba kaldirabilirsiniz tatile goturebilirsiniz istediginiz zaman acabilirsiniz ben iyiki almisim Yan komsum hem ahsap besik aldi ki bebegi asla yatmadi onda bende gorunce bide park yatak aldi 😂
Pamuk34 Semrasem iki kademeli oluyolar zatn ust kismi var 6 aaydsn sonra assa kurdum 4 yasinda hala kullaniyor ve tas gibi dur resim atim
1ogrencianne Haribo42 3.5 kilo falan aldım ben 21+1’im. İnşAllah çok almam diyorum. En son gittiğimizde yandan profil verdi beyefendi yüzünü göstermedi 😍 20 mayısta detaylım var. Beşiği annem, arabayı da babaannesi alacakmış onun dışında birkaç kıyafetini aldım ben diğerlerinin de listesini yaptım netten alacağım 😊