Elifaltinnn bende tam 10+0 haftalik hamileyim ara sira oluyor bendede ama devamli degil birde bu haftalar bebegimiz icin cok onemli neden oruc tututyorsunuz normalde zaten hamilelikte cogu zaman oruc tutulmaz tutmak isteyenler 3 ayi tamam olmuwsa tuta bilir bebeginize yazik gunah