Cagla22 Açın sigaranin bebege zararlarini izleyin internette.ozaman gercekten birakirsiniz.Ben de cok icen biriydm hamilelikten once.hamile kaldigimi ogrenince birakmaya karar verdim.agladim cok agladim.sinir oldum strese girdim.doktorum 3 tane ic gunde birakamiyosan dedi.ama ilerleyen zamanda anormali cikarsa bebekte,ben karismam dedi.sonra videolari izledim kiyamadim bebegime.biraktim.ruyalarimda bile iciyorum ama inat ettin dogurana kadae icmicem diye.siz. de oyle yapin.Allah yardimciniz olsun