Bsekvnz Ben de orhan bey için bir kotu yorum duymuştum ondan sedat beye gitmiştim toygun bey varmış reyapta ama pek te duymadım kendisini ama kafam karşı malûm durumdan dolayı artık iyice araştırmak ıstiyorum korkuyorum çünkü yine bir şey olacak diye bir de beta kan değerim de çok düşük cıktı iyice pipiriklendim 😔