ayseoztas Reina reyyan benim çocuklugumdan beri hoşuma giden isimdi bayan çok bilmiş ayrıca biliyorum o diziyi ve inan konusunu bilmiyorum izlemiyorum. Mihrimah'inda anlami çok güzel çok bilmiş abla herseye bilmeden dalma.
B-P-R ayseoztas ayyy boşver ne Takiyosun su gereksizleri ANCA laf yapsın onlar Hercai Dizsini izliyorum Ve çok Güzel Bir dizi İsimlere Gelicek olursak da İkiside çok güzel isimler gerçekten Karar verme konusunda Bende zorlanirdim ☺️
Gamzeus ayseoztas benimde liseden beri kızım olursa Reyyan vereceğim derdim şimdi hamileyim ve su saçma dizi çıktı . Herkes verir artık
Ozgeliz ayseoztas Hira & Nisa Bakın ne güzel uydu kesinlikle Nisa olsun Mihrimah aynı Mihriban gibi yaşlı isim geliyo bana Reyyan da ya çocuğunuz küçükken benim gibi R harfini söylemezse yeyyan der kendisine 🙈 Sağlıkla doğsun 💗