Semi 6. haftada bebegini ultrasonda gormeyen varmı?Bir de boru hamılelıyı gecıren varmı aranızda nasıl belıttılerı?
37aysgl Canım bende 6+3 te doktora gittik keseyi gördüm ama bebek görünmedi doktorumda korkma daha küçük dedi 10 gün sonra gel dedi bu gün gittim 7+6şuan hem küçük bebeğimi Hemde kalp atışını duydum korkma kötü düşünme allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip eder inşallah 🙏🏻
Semi Kızlar maalesef bu sefer de bır dusuk yasadım.Ilk şubat ayında sımdı de bu ay.Artık hayırlısı.Allah bebeklerinizi korusun👋Belki yine hamile kalırsam gelirim araniza