Zada89 çok geçmiş olsun . 3 Sene önce 30+5 te erken doğum yaptım normal mi sezeryan mi diye sormamın sebebini şöyle açıklayayım. 5 cm açılmama rağmen doktorum normal Doğum yaptırmadı çünkü bebek zayıf ve küçük olduğu için ıkınırken bebeğin beyin damarları patlayabilir bu riski göze alamayız demişti doktorum ve Sezeryanla Doğum yaptım benim kızımda 1480 gram Doğmuştu. Rabbim tez zamanda şifasını versin her zaman dimdik olun onlar bunu hissediyorlar siz ne kadar güçlü olursanız onlar o kadar çabuk toparlıyorlar