Duygu0655 Merhaba arkadaşlar 39.3haflalığım sürekli 2gündür kanlı nişan geliyo dün çok olunca hastaneye gittim ozman geçmişti Sabah tekrar başladı gelmeye bir sefer gelmiyomuydu bu bilgisi olan yada başına gelen var mı ?
2kizannesi- Duygu0655 İlk kez duyuyorum böyle bi şey, doktora git bence belki de doğum başladı farkında değilsindir. Nst'ye falan bağlamadılar mı açılmana vs bakılmadı mı