CerenElaDila ilk hamileliğimde de suni sancı verdiler baya kötüydü tabi normal Doğum sonuç olarak çok kötü ikiside ilki 7 ayda ölü Doğum olmuştu doktor sen normal doğumun iki katı acısını cekiyorsun çünkü bebek zaten ölü itmiyor kendini demişti inşallah bu doğumum kolay olur🥰❤️ Cümlemizin inşallah