laboratuvarbebegi1 Canım merhaba öncelikle hayırlı olsun gözün aydın ben de tüp bebekle hamşleyim 16. Haftamdayım ben 5+6 da keseyi Gördüm 6+6 da kalp atışını duydum. Çok fazla belirtim olmadı. Sadece akşamları biraz mide rahatsızlığı ve şişkinlik yaşıyordum bir de bir kaç yiyecekten tiksindim onun dışında bulantım falan olmadı. Doktorum tüp benek annelerinde belirtinin daha az görüldüğünü söyledi. ☺️