Glyctkl Gebeliğimin ilk üç ay hep kanamalı geçti düşük tehlikem vardı cok dikkat ettim atlattım cok şükür. 4-5-6 rahat geçiyor bitti herşey derken. 24 haftam da manasız gece kurban kesmiş gibi aktif agrısız kanamam vardı. Ambulans ile hastaneye kaldırıldım. Plesanta kaynaklı biraz da normal gebelere göre büyük benimki. Acil sezaryen alacaklardı beni çünkü cok kan kaybetmiştim. Basına böyle biriey gelen var mı? Ne yapacağım bebeğim daha 650 gr. Bana dua edin. 🙏🏼🤲🏼 Mübarek ayda.