GamZze Kızlar karnınız için ne kullandınız ve ii sonuç aldınız ve önerebilir pinizi Doğumdan sonra korse
Asiacr GamZze ben mustela kullaniyorum cok tavsiye ettiler insallah faydasini gorururum. 24. Haftadayim daha catlamadim ama erken de olabilir
Nursemom0857 GamZze bio oilin çatlak için olan yağını kullanıyorum. 24+5 teyim. Ne çatlama ne de renk değişikliği oldu.
SerminMutlu GamZze ben bio oil kullaniyorum birde aktardan bir karisim yaptırdım onu kullaniyorum. 33. Haftadayiz henuz catlamadim insallah catlamam 🐣 korseyi henuz almadim 36. Haftamda alacagim ve sanirim yamuna alacagim🤗
LINDAMAY Doktorum baby oil ve lierac krem önerdi. Ama su içmeninde çok önemi bar vücudu nemli tutmalısın dedi. Fakat benim aşırı araştırma huyum var çok ince detaylı araştırmalar yaptım ne neye iyi geliyor diye ona göre aktarda krem hazırlattım. Söylemesi ayıp malzemeler 450 tl tuttu. Banyo çıkışı komple baby oil kullanıyorum sonra kurulanıp o karışımı sürüyorum ama fatk ettim ki sadece yağlar yeterli gelmiyo nemi çabuk kaybettiriyo. Kontrol ediyorum gerekiyorsa bir de normal nemlendirici krem kullanıyorum. 24 haftalık olduk sayılır henüz bir gerilme yok şükür.
Gizemuhsinn Lierac kullandım çokta memnunum. 38.haftamdayım şükür çatlağım hiç oluşmadı. Ama biraz da yapısal sanırım. İç karnı geniş olanlar daha az çatlıyormuş
Ufkumm GamZze bnm ki esila diye çerçi de satılab bi çatlak bakım yağı çatlak falan olmadı 32.haftadayım
Mltmstn GamZze benim ikinci gebeliğim 33 ten sonra çatlıyor kızlar sürdüğünüz kremin pek bir önemi yok bence nemlendirin yeterli tamamen kişinin vucud yapısıyla alakalı özellikle 37-39 hafta arası felaket oluyor🤭