Karakus9687 Kızlar merhaba cuma günü erken gebelik testi yapmıştım ve ikinci çizgi çok silikti dün kan tahlili verdim ve negatif son adet tarhim 13-19 nisan başına gelen var mı ne yapmalıyım üç düşük yaptım 😞😞
Zehramm16 Merhaba canım benim başıma gelmedi ama arkadaşım başına geldi aynısı idrarda çok silik çıktı kanda çıkmadı yaklaşık bir ay sonra gidince görüldü bebisi inşallah vardır sendede Karakus9687
Rbs111 Karakus9687 canım arkadaşımın silik çıktı . Sonra baya sevindik hastaneye gittik kan verdi sonuç negatif . Çok şaşırdık. 15 gün sonra yine kan verdi pozitif çıktı geç döllenme olmuş dedi doktor
Karakus9687 Zehramm16 inşallah ya internette kist falan yazıo korktum açıkçası adetim de düzensizlikte var 😞
Zehramm16 Karakus9687 benim arkadaşımda da vardı adet düzensizliği inşallah iyi haberlerini bekliyoruz
Sidelya Benim başıma geldi. İlk test silikti 2 gün sonra tekrar yaptım biraz daha netleşince hemen kan vermeye gittim. Sonuç hüsran çıktı. Adetim geçtikten 4 gün sonra kan verdim yani 1 hafta sonra ve 4014 çıktı. 23+5 İkizlerimi bekliyorum şimdi 😌 darısı sana olsun inşallah 😇
Karakus9687 Tugce1803 valla bilemedm adetimde düzensiz korktum üçte düşük var iğne vurulacağım için sürekli test yapıorm biraz daha bekliim