Hmry tabi ki ben internette okudum öyle başladım şu an yapmıyorum ama en yoğun enfeksiyon çıktığı zamanlarda yağmıştım kızılcığı hoşaf yapar gibi suya koyup kaynattım azıcık şeker koydum bana ekşi geidl yine de siz bilirsiniz günde bir bardak içtim meyve suyu gibi yaptığım iki gün falan gidiyordu. bitince yeniden