Neslii Kizlar 6 +6 hamileyim vucudumda ki sicaklik fazla kac derece bilmiyorum ama vucut isim fazla bu da beni korkutuyor boyle durum yasayan var mi
Gencanne01 Neslii gebelıkte Ateş basıyor gıbı hıssedebılırsın bendede öyle oluyor üşüme hıssı yok artık
Neslii Gencanne01 korkuyorum gerçekten yarin ilk isim ateş olcer almak ama belkide normaldir dediginiz gibi