Neseozkan Anaaaam 😁😁 ben 10 kilo vererek doguma girdim almadim aksine hep verdim. Nst de surekli yuksek sancilarin cikiyordu ama acilmam hic olmari surekli kasiliyordum. Gunde 15 tane filan ilac iciyodm. Bende hep yattim ama kasilma vs degil tansiyon yuzunden en son bebegim hic kilo almamaya baslayinca sezeryana alindim evet kaldi 35 gun kadar ama bi problemi yoktu cok sukur.