Cansutkk hemen sorayım dolmadan buralar 😂. Doğum sürecinden de sorcam
1. Açılma kaçıncı hafta da kontrol edilmeye başlanıyor
2. 32. Haftamdan itibaren ağdalı olmak lazım diye düşünüyorum doğru mu
3. Sancıları çekerken çok çok zor geliyor mu ?
4. Büyük tuvalet hissi oluyor mu ?
5. Dikil yırtık vs oldu mu olmadıysa kesi atıyorlar mı ?
6. Direk kendi sancınla mı doğurdun ?
Teşekkürler 😂 aklına soramadığım şu da önemli dediğin bişe geliyorsa tavsiye diye bize sen söyle