Yavuzum1202 benim ilk gebeliğim canım. Son aylarda adetlerim hep gecikiyordu 45-50 günde bir adet oluyordum. Hep idrar testi yapıyordum negatif çıkıyordu. Adetim en son 2 hafta gecikti idrar bakmadan direkt doktora gittim herhalde kist falan var hep gecikiyor diye. Hamileymişim kanda belli oldu. Doktor kese falan görmedi zaten. 51 çıktı beta hcg. Sonra 2 hafta bekledim kese göründü. 1 hafta sonra kalp atışı duyuldu. İnşallah güzel haberler alırsın 😊