Semaaonursnmz
Eşim mesleğinden dolayı yurt dışına çıktı ve bende baba evine gittim arası 15 saatlik yol orada hamile olduğumu öğrendim 3 ay sonraeşim geri döndü bende geri geldim dün ama otobüsle denizlideki doktorum her mola yerinde inip yürümemi söyledi yürüdüm de hataya inince kontrol amaçlı doktora gittim bebeğimin kesesinin büzüldüğünü zarar gmrdüğünü söyledi bunu nasıl düzeltebilirim fitil verdi ve hap verdi progestan suyunu nasıl düzeltebilirim kızlar yardım edin ve böyle olup da bebeği şu an sağlıklı olan varmı 10+3 haftalığız 😞