RukenYildiz annemin doktoruydu yıllardır ona gider doktorum değil abim gibi bana göre bu ikinci hamileliğim tekrar ona gidiyorum ilk evlendiğim yıl başka bi doktor çikolata kistim olduğunu bebeğin geç olabileceğini olmazsa tüp bebeğe kadar yolu olduğunu anlatmıştı hemen ertesi gün Murat beye gittik ve öle umut verdi ki 2-3 aya görüşürüz hiç bir sıkıntı yok dedi ve ilaçsız tedavisiz hamile kaldım İnan'ın moral çok önemli biraz uzun oldu kusura bakmayın çok severim doktorumu