Btl42 Sahurdan beri ara ara karın ağrısı var sanki adet ağrısı gibi ara da kasıklarımda ağrıdı sıcak havluyla falan geçti gibi sabah hafif tekrar başkadı ama kanama vs sancı hiç bişey yok sizce doğum mu yaklaşıyo
Cnsumut Btl42 benimde aynı.uzanınca geçiyo ama.doktor geçmezse gel dedi ama hafif hafif olduğu için gitmedim.yalancı sancı diyo herkes.yarın gidicem doktora.söylerim sizede 😊
pptya01 Benim de öyle kaç gündür düzensiz ağrım var 36+4 üm. Adet ağrısı gibi bazen bel ağrısı vajinaya batma gibi değişik ağrılar çekiyorum ama açılma yada grlen giden yok 😦 ne güzel kontrole gidip doğuruyorlar böyle ağrı çekmek de nedir ya 😂
blackeagle Btl42 doğum sancilari 5 dakikada bir vurur beline falan düzenli değilse yalancı sancı olabilir çogalirsa hastaneye gidersin
pptya01 Btl42 doktorum yapmadı geçen gece ağrım geçmeyince acile gittim ebe baktı açıklık hiç yok sancılar da düşük ama artarsa doğum başlar dedi
Mrv93 Günaydın hanımlar son 16🌸 Dün gece minik kızım baya yokladı bizi belimden kasıklarıma vuran ağrılar yaladım çok düzenli değildi ama rahatsız edici boyuttaydı birde çok afedersiniz ishal olmuşum öyle oluncada allah geliyo galiba moduna girdik eşimle😅😅 Okadar çok hareketliydi ki dün sanırım kanala girdi artık çünkü alttaki kramp ve basınç beni sıçrattı dün sürekli toplaşıp sertleşti.. Şimdi iyiyim şükür hafif bel ağrım var ama bakalım sanırım artık baya az kaldı heycanla bekliyoruz🌸🌸💃🏻